Els ens locals i universitats donats d’alta a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) poden fer ús de les funcionalitats disponibles a la mateixa per rebre les licitacions per mitjans telemàtics. Per tal de garantir el correcte funcionament de les mateixes cal tenir en compte els punt de sota:

  • Disposar d’informació al perfil de contractant: és requisit tècnic perquè les empreses puguin consolidar el registre de les proposicions que, l’administrador de l’òrgan de contractació hagi informat les dades del vostre ens (concretament el correu postal) a la pestanya “Perfil de Contractant” de la manera definida al punt 7 del Manual de l’Administrador. NOTA: En aquesta mateixa pantalla apareix el camp per definir l’interval horari definit per obrir Sobres Digitals. Per defecte l’eina deixa entrar als custodis per donar accés a l’obertura dels sobres, des de 30 minuts abans fins a 30 minuts després de l’hora d’obertura de pliques. A través d’aquest apartat es pot modificar la configuració per defecte. Important no deixar aquest camp a zero perquè no es podrien aplicar les credencials ni obrir els sobres.

 

  • L’usuari editor/validador que hagi de veure l’entrada de registres de proposicions, ha de disposar a PSCP de permisos d’accés a les ofertes rebudes a l’eina de gestió. Aquest permís l’habilitat l’administrador d’òrgan de la manera indicada en aquesta FAQ.

 

  • Habilitar i configurar l’opció de presentació corresponent a l’expedient a l’eina de gestió de PSCP de la manera indicada al punt 8.5.1 del manual d’editor/validador.

 

NOTA: En cas que no tingueu habilitades les eines de licitació electrònica a PSCP (Sobre Digital i Telemàtica) caldrà que ens sol·liciteu l'alta al servei a través del formulari de sol·licitud d'alta als serveis AOC que podeu descarregar d'EACAT. Conselteu detalls a l'apartat Sol·liciteu el servei.